美食

【旺角】美滋鍋︳一邊打邊爐一邊打卡!全店粉紅主題!

收工收得夜,要約埋D同事食飯就要搵一間收得比較夜的食店,同事知道最近旺角開左間美顏鍋打邊爐,加上仲要收凌晨3:00,咁就二話不說一行七人去試下先。美滋鍋位於旺角家樂坊8樓,一出閚就見到大大個火鍋比大家影相,系IG Hashtag仲可以有機會贏2000禮劵。

IMG_1548

一入門口要立即準備電話(打卡位)美滋鍋嘅粉紅小熊

IMG_1549

去之前已經比佢成間店系粉紅色吸引(重申本人不是粉紅控),入到去真系好有少女情懷,好適合打卡,可能店鋪仍然比較新,不知道過一段時間會唔會變左好似勞蘇咁呢?IMG_1550

醬料區系自助,種類很多,迎合不同口味,有教你如何調味。

3d2477c5-54c6-4361-acd9-32926cf9bdfd

IMG_1555

IMG_1557

IMG_1558

下單用IPad 落單,以下是一少部份(漏左影湯底)

IMG_1560

IMG_1561

IMG_1562

IMG_1564

湯底叫左4格,分別系骨膠原蛋白美顏美容鍋、滋補養生香辣鍋,養生藥膳醉雞鍋、維他明C蕃茄玉米鍋,喜歡味淡可以揀骨膠原蛋白美顏美容鍋,其他都好入味,香辣鍋可調整辣度,可以試下。

IMG_9141

人多D打邊爐最好就系可以叫多D野食,因為我地真系叫左好多野食,不過佢有半份和一份Order。牛肉叫左兩款試,本地手切肥牛,筋比較多,推薦美國安格斯小牛排,有牛味,入口唔韌。仲有一個系黃金魚皮,值得一試,但真系好邪惡,外層系沾滿咸蛋黃醬,魚皮又脆。仲Order左蝦滑、響鈴、醉雞、水魷魚、蒿荀、竹笙、芋頭、金菇、午餐肉、蓮藕、炸魚皮、蘿白、黑柏葉、生菜皇帝菜娃娃菜等等…….飲品Order竹蔗茅根$18一杯,任飲$23計Order人數。如果有4個人,只有3個任飲都可以,唔駛計全部人頭,因為佢地系逐杯逐杯斟比你。

IMG_9148

本地手切肥牛

IMG_9154

IMG_9149

美國安格斯小牛排

IMG_9155

IMG_9150

IMG_9163

IMG_9175+

黃金魚皮

IMG_9151IMG_9153

IMG_1567

IMG_9160

IMG_9152

IMG_9161

IMG_9164

img_9171.jpg

IMG_9175

IMG_9172

店員提我地黑柏葉落一分鐘就要食,如果唔系就會咬唔到啦。

IMG_1618

店舖以粉紅色裝潢作為買點是十分吸引,上網睇介紹覺得有D似海底撈,店員會主動幫忙,如蝦滑會幫你落鍋,上網睇話會幫手剝蝦添(我地無叫蝦),埋單走之前又送柚子沙冰,呢度又好似台灣嘅無老鍋,但食物新鮮好味是令我會再一次光臨的。

以上純粹個人感受及分享