行山 香港

遠足記-元朗大棠走到千島湖清景台~黃泥墩水塘2020.1.4

襯住有時間返香港,揾條短短哋又容易行嘅行山路線郊遊。 選擇有幾個, 最後揀咗網上都幾hit 嘅由大棠行去千島湖清景台。12:30由西鐵郎屏站出發, 好彩一去到K66巴士站就有車。 搭到大棠山路下車後就沿著大棠山路往山上行。大棠山路全條都係石屎路, 坡度亦唔大, 所以雖然係上斜, 但都唔算辛苦。其實大棠山路亦係去楓香林賞楓嘅路線, 所以遊人好多。所以我哋去千島湖清景台前, 都去一去楓香林睇下。 可能已經係1月, 過咗盛開時間, 紅葉已經落咗好多, 亦都已經唔太紅。

img_4024

朗屏B2出口搭K66到大棠山路下車

img_4026

沿樓梯上或沿馬路上燒烤場

img_4033

往楓香林方向行

img_4035

img_4037

img_4038

離開楓香林後向千島湖清景台出發,經過伯公坳後去清景台要由石屎平路轉為上山石級。

img_4041

img_4042

伯公坳

img_4043

img_4047

山路大多已經鋪上石屎梯級,唔難行, 約1km 山路後, 會有路牌指示轉小路往千島湖清景台

img_4048

img_4049

img_9453

img_4051

千島湖清景台可以望晒成個大欖涌水塘。 水塘水中有一個一個小島, 所以同一般水塘風景係唔同。 景色係靚嘅, 可惜今日天色不太清楚, 所以打咗好大折扣

img_9455

snapseed

snapseed-2

離開清景台後, 繼續沿著山路行一段約1km 山路後就回到馬路。馬路一邊係可以落山去黃金海岸, 另一邊就要上山,可以去到另一個水塘:黃泥墩水塘。本來計畫路線時一直都諗住係去完清景台後就會去返黃金海岸離開, 但係嗰一刻又想去黃泥墩水塘睇下, 所以就往山上出發。

img_4090

可能無乜人知有黃泥墩水塘呢個水塘, 所以沿途遊人好少, 好寧靜同舒服,一個小小水塘, 同另一個係元朗嘅水塘:河背水塘,風景差唔多。

img_4096

img_4109

img_4125

img_4110

又到選擇路線時間,繼續前行可以去行到洪水橋, 折返可以去返原先目的地黃金海岸, 另外亦可以經山路去返起點附近嘅大棠村。最後我地選擇往大棠村搭K66巴士回到元朗市中心。

img_4123

img_4126

沿路經過時見到有山火燒過痕跡,想起澳洲山火,導致好多動物死亡及無家可歸。所以要保護郊野,勿留下火種,防止山火發生。

img_4134

山火燒過痕跡

img_4142

img_4149

img_4151

img_4152

一片蘆薈田

 

img_4154

大棠黃泥墩村巴士站

全程11公里

大約3.5小時(連拍照)