行山 香港

遠足記-即興行大帽山3小時感受春、夏、秋、冬2020.2.2

遠足記

疫情影響,邊度都唔敢去,唯有向郊外兼山上走。今次就近近地去大帽山走走。大帽山可以在荃灣乘搭51號巴士,巴士是循環線的。不過我哋系揸車上去,搵位泊車就難少少啦。其實揸車系可以行少好多路架,但蠢蠢地嘅我哋就將架車泊到老遠咁行上去,所以到最後Total可以行咗9點幾公里。厲害👍…..

IMG_4529

由大帽山郊野公園三角路口位開始向上行,到達茶水亭及廁所位置有一個小山丘,有很多小朋友放風箏。本來諗住山上會少人D,空氣會清新D啦,點知仲多人過市區條街。

IMG_4530

剛開始行感到秋天氣息,有風唔系好熱,著風褸岩岩好。

IMG_4531

沿斜路行上多少少就見到大帽山郊野公園遊客中心,有一個停車場。

IMG_4532

一路行都系沿住斜路上山,車行斜路,所以唔會太辛苦,不過就要小心一點,假期會有不少車輛上落。

IMG_4533

一陣就要行上去天文台個白波波(天氣雷達站)

IMG_4536

由山上向青馬大橋方向望落去,青馬橋都唔系望得好清楚,有一層煙霞咁,灰灰地⋯⋯

IMG_4537

去到大帽山郊遊地點3號場,往石屋外走是一個觀景台,望向元朗方向。

IMG_4584

IMG_4546

IMG_4538

img_4541

終於由秋天變咗做夏天啦,外套都除埋,短袖衫出動,不過天文台個雷達站已被霧遮住,上到去唔知會有幾大霧呢?

IMG_4545

IMG_4548

大約行咗60分鐘,到達咗觀景台下面嘅綠色屋仔閘口,旁邊有一個停車場,當日十分多人,停車場都爆滿,所以揸車可去到天文台雷達站下嘅停車場,可少行60分鐘嘅路⋯⋯

IMG_4549

IMG_4551

IMG_4553

上到呢到,D霧已經飄緊落黎咁,由夏天又變返做春天,濕濕地又涼涼地咁。山上&山下都被霧覆蓋晒,能見度都好低。

IMG_4556IMG_4561IMG_4562

見到呢一間石屋仔就知道距離目標不遠啦,太大霧啦,行到邊都唔知道

IMG_4568

IMG_4570

終於上到去雷達站,大霧到乜都睇唔到,淨系見到個影

IMG_4573IMG_4575

冬天又返來了,又大風又凍,仲要比山下面嘅氣溫低好多度咁,著埋羽絨都唔誇張⋯⋯

(望下相旁邊嘅小朋友)

IMG_4579

比大家感受下有幾大霧啦,睇吓下面條片⋯⋯

今次即興行山無諗過會經歷春夏秋冬咁,又熱又凍又濕又涼,但假期去大帽山多人又多車,就系因為多車,所以以入無位入,將架車泊到好鬼遠,唔系嘅話就可以行少好多路(哈哈~太懶了)!有機會的話都想再去一次,因為天氣變幻莫測,每一次去應該都可以睇到不同的景色,希望下次去可以唔好咁大霧啦,最好可以見到日落+天文台白波波添!

全程:約9.4公里

大約3小時(連拍照)

以上純粹個人感受及分享