行山 香港

香港東坪洲 環島遊|千層糕岩石、更樓石、斬頸洲2020.2.22

仲有D行山Post都未出哂,就急不及待出咗個 香港東坪洲 Post先。出發去香港東坪洲 要晨早流流起身,由於只有星期六、日有船,呢兩日都只有兩班船,早上9:00同下午5:15,所以要睇清楚時間出發,最好就8:30之前去到碼頭排隊買船飛,不過我果日去到都見到有D人係網上已經買咗飛,唔知係唔係D導賞團呢?如果大家容易暈船浪的話建議食定暈浪丸,船程時間都幾耐,不過我哋當日去就比較風平浪靜。入到去先發現原來東坪洲以前叫做平洲,因為香港已經有一個離島叫坪洲,所以東坪洲系香港最東北面,所以就叫佢做東坪洲啦。如果大家有興趣可以去睇下片啦。⋯⋯

前往方法:大學站→馬料水碼頭(步行約8分鐘)

船票:HKD90來回(接受八達通付款)船程:約90分鐘

香港東坪洲香港東坪洲香港東坪洲香港東坪洲

由大學站B出口出,沿路都有指示牌指示馬料水碼頭方向點去,所以都唔駛太擔心搵唔到路。

香港東坪洲

我哋已經8:20去到碼頭已經有一埋人排緊隊等買飛,差唔多8:50條隊已經排到出公廁出面,以為會有人數限制,原來都準備咗兩隻船,所以入東坪洲嘅人都幾多。

香港東坪洲

喺馬料水碼頭除咗去東坪洲之外,仲可以去塔門,當日去到嘅時候,入塔門嘅人都超多,好似2-3架船陸續開出。

香港東坪洲

前面就係東坪洲嘅外貌啦,就咁睇就係一個好平同細細地嘅島

香港東坪洲

終於落船啦,落船第一句真心咁「嘩」咗出嚟,因為係香港真心未見過海水清到可以見到底架,所以係碼頭已經忍唔住要影返幾張相先

香港東坪洲

香港東坪洲

1.6

碼頭遠景

香港東坪洲

沿碼頭直行會見到一個東坪洲資訊牌,咁上面會介紹東坪洲路線啦,有咩景點同東坪洲地質概況

咁我簡單咁講吓我地當日行嘅路線,東坪洲資訊牌建議我地由

碼頭→更樓石→龍落水→斬頸洲→碼頭

因為我哋上網睇過D潮汐漲退時間,發現如果水退得唔多就睇到嘅岩石就會比較少,所以決定掉番轉行

碼頭→洲尾角→斬頸洲→龍落水→更樓石→碼頭

其實行邊一邊開始都可以,全程大約4小時就可以完成,入到島發現上船嘅人群散開之後都唔會太密集系個島上面,當然疫情其間島上面嘅人會係比平時多,但都還好,起碼比系山上面少DD

咁有幾個打卡位,其實就係路線必到地方,繼續向下睇就會見到架啦↓↓↓

香港東坪洲

長沙灣

提一提大家:島上面有3個廁所,1個就係碼頭附近,另1個係更樓石,仲有1個係長沙灣個灘中間左右

香港東坪洲

呢個沙灘D沙比較幼,有一家大細會係海邊玩水

香港東坪洲

其實沿住長沙灣走個沙灘走大約30分鐘到達洲尾角,第一個打卡位置↑↑↑

香港東坪洲

香港東坪洲

到達每一個景點前都會有一個指示牌話你知大約要幾耐先會到,洲尾角到斬頸洲我哋行咗大約20分鐘就到啦。

香港東坪洲

呢個時間海水未退得好多,所以由斬頸洲上面望落去都唔係露出好多岩石,不過落斬頸洲要小心D,因為要行一小段斜石路先會到。

香港東坪洲

東坪洲 第二個打卡位置↑↑↑

命名為斬頸洲嘅原因:島中間長期被風浪侵蝕到分開咗兩邊,由高空望落去就好似被斬斷頸咁樣

香港東坪洲

DCI

香港東坪洲

DCIM100MEDIADJI_0103.JPG

4.6

由斬頸洲行20分鐘左右到達龍落水

5.3

龍落水遠景

螢幕截圖 2020-03-01 下午5.16.36

第三個打卡位↑↑↑

由呢個角度望落去就好似條龍脊一直伸延落海咁,因為白色似龍脊呢個位置嘅岩石比下層岩石抗蝕力高,所以下層岩石被海水侵蝕較快而形成。龍落水~我哋逗留時間最耐,呢度岩石面積廣闊,加上水退得比較遠,吹住海風坐坐吓,咁就坐咗成個鐘啦。

batch_IMG_5726

5.45.1

batch_IMG_5783

行到每一個打卡位都會有個資訊牌介紹,呢個只係其中一個↑↑↑

資訊牌會講解岩石形成

6.3

喺龍落水向更樓石走中間有個叫難過水,如果水退得唔夠係落唔到去D岩石上面,所以我哋都無去到。

6.4

不過經過東坪洲嘅最高點↑↑↑

6.5

batch_IMG_5637

其實東坪洲環島遊Keep住都係行呢D平路,唔算太難行太辛苦↑↑↑龍落水大約行25分鐘就到更樓石

6.2

更樓石

第四個打卡位↑↑↑

6.1

5.2

batch_IMG_5788

亞媽灣係一個石灘,沿住亞媽灣行20分鐘左右就會返到東坪洲碼頭啦

batch_IMG_5789

batch_IMG_5794

途中會經過一些舊石屋⋯⋯

batch_IMG_5525

全個島有兩間士多,新昌士多和坪洲士多,我哋叫咗魚蛋燒賣紅豆冰,坐到差不多5:00就離開啦

因為大部人都會係呢度食Lunch,所以落船嘅時候士多會比較多人,建議可以準備少量乾糧。

batch_IMG_5800

1.14

建議大家早少少去到碼頭排隊上船

1.16

香港東坪洲日落,太陽都準備落山啦

香港東坪洲 日落

香港東坪洲

差不多7:00左右返到去馬料水碼頭,咁就完咗今日嘅東坪洲環島遊啦。

今次係我第一次去香港東坪洲,咁三家姐就係好耐嘅讀書時期去過一次,不過我都幾有驚喜,估唔到香港都有咁靚嘅地方,同埋D岩石經歷咗唔知幾千億萬年先會形成,都係一個幾特別嘅體驗,下次有機會再吓香港其他島嘅地方。

以上純粹個人感受及分享

更多不同遠足分享

YouTubeChannel

https://www.youtube.com/channel/UCDohi8V2YxLN220qDvRk2ZQ

Facebook

Mi米遊記&三家姐