行山 香港

行山推介:老虎頭郊遊徑先苦後甜|多怪石打卡位

遠足記

Leap Day 2月29日天氣好好有藍天白雲,又係行山嘅好日子,我同三家姐同埋其他buddies都想行下d相對少人d嘅路徑,所以就揀咗行愉景灣!兩年前都試過由梅窩行去愉景灣碼頭,而今次我地就由愉景灣寶琳閣側邊小路上山行下老虎頭郊遊徑,而目的地就係落番東涌市中心。

1

2

3

我地先搭地鐵去到欣澳站,然後坐DB03R巴士去到愉景灣嘅海燕徑15號巴士站落車

4

5

沿住上畔峰嘅樓梯上,經過寶峰徑去到寶琳閣,前面就有條小路上愉景灣觀景台。呢條小路都有少少比較高嘅梯級,大約行廿分鐘就上到觀景台嘅涼亭,由觀景台可以望到整個愉景灣海灘,Disneyland 等地方!

6

7

8

9

10

沿路見到分叉轉右上樓梯繼續向上行

11-1

11-2

愉景灣觀景台

到達觀景台位置之後,向山上望就會見到第一個標高柱

12

13.1

沿路都無咩遮蔭位,勁曬

15

到達標高柱又係打卡嘅時間⋯⋯

14

一陣我哋就要上前面個山 ↑↑↑

16

開始上山的啦,我地望住遠遠斜斜嘅沙石路,睇落有d 難

17

由愉景灣觀景台行上老虎頭觀景台,就好似由山腳爬上山頂嘅感覺

18

呢舊石就係老虎頭嘅位置 ↑↑↑ 要上到石上面先會見到老虎頭

19

行下停下就上頭老虎頭位置!上到老虎頭,景色真係靚,天色清,可以眺望到南丫島,喜靈州,機場,愉景灣高爾夫球場、水塘等等 ↑↑↑↓↓↓

20

21

22

23

IMG_6233-2

雖然到左老虎頭,但要上到觀景台都仲有一小段路,繼續往山頂進發

25

中途回望一下,比少少想像力就可以睇到係個老虎頭啦

IMG_6301-2

26

終於到左觀景台,亦都係休息嘅好地方,見到老虎頭郊遊徑嘅啡色牌,雖然個牌寫住仲有3.4公里,但黎緊嘅路段都係上上落落嘅山路,感覺唔似行緊3.4公里咁少

27

29

28

又有一個標高柱啦

30

呢段路我覺得易上難落,所以如果相反方向由梅窩或東涌行去愉景灣,落山要好小心!

31

32

33

34

呢段路中間都有啲怪石,順道坐下休息下 ↑↑↑↓↓↓

35

36

37

彎彎曲曲山路↑↑↑

38

試劍石↑↑↑

39

終於叫做落到山,會見到左右兩邊路,一邊去梅窩一邊去白芒,我地就沿右邊落番白芒行番東涌市

40

41

落白芒呢條路都係石屎路,比起山路易行好多,沿住呢條奧運徑慢慢去到白芒

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

由白芒去東涌涌市中心都有大約3公里路

54溫馨提示:
呢段山路都要有番咁上下體能,同埋帶枝行山竹會舒服d! 沿路無補給無洗手間,所以一定要帶夠水,沿途亦無咩大樹可以遮陰,所以一定要做足防晒,帶帽太陽眼鏡,亦可以帶少少鹽糖同小食,唔使怕肚餓!

全程:約14公里、約5.5小時(連拍照)

以上純粹個人感受及分享