澳門美食 美食

吃什麼|澳門姚姚酸菜魚-適合不太濃味人士

年初香港在海港城開業的姚姚酸菜魚,也在澳門星皓廣場開業了,今次終於要去試了。餐廳與香港裝修差不多,都是以藍色做主題,一入門口就有打卡位,係幾靚嘅,定必留步影相!

最吸引我的是可以order雙拼,我點了酸菜魚拼水煮牛肉,可以加添打邊爐配菜,但要下單時一拼點,因為會預先煮好放到盤中。食物種類不算多,選擇相對較少,人多食都算抵,價錢都不是太貴!

一入門口第一個打卡位
Cashier旁放滿公仔
自助沖茶區
麻麻辣辣口水雞-雞都夠滑,但我覺得可以辣多少少會入味更多,依家比我有一種差少少嘅感覺
担担麵-唔夠味,麵還麵,醬還醬,我唔會再想order
醬滷拌豬耳-呢個小食我停唔到口,好味,夠入味,辣味岩岩好,又爽脆,配埋芫荽,正👍🏻
姚姚酸菜魚拼水煮牛肉-點菜時店員會問辣度和酸度,所以夠味但又唔會太濃
魚夠滑,一片片無骨,酸菜又唔會太酸,加點了萵筍,會煮好放底
牛肉一點也不靭,又無筋,我都是食到最後才發現水煮底放了薯粉
伊比利亞臘味炒飯-好香都夠鑊氣,飯粒粒分明,會Encore👍🏻
宮保蝦球-蝦數量不算多,有點像咕嚕肉
我估咗好耐係咩,原來是茄子

人數:4人

價錢:約580

環境:打卡一流,座位寬敞舒適

服務:👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻(5👍🏻最高)

推薦:味道唔會太濃,又唔會太酸太辣,適合平日食得淡味人士👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻(5👍🏻最高)

以上純粹個人感受及分享