Top 台北 台灣 旅遊

台灣湯屋·偽日本大驚喜

台灣浸溫泉好多人都會諗起北投,雖然我都未去過北投嘅溫泉,但我今次去呢一個私人湯屋性價比十分高!

本來想book一晚酒店,早兩星期預約都已經full咗。

一入到大堂已經有日本feel,窗外面景色真係靚,溪水真係藍綠色,無P圖!

呢間私人湯屋有幾個唔同嘅主題,無得預約,要去到即場排隊等㗎。每間湯屋正常使用時間為90分鐘,我自己額外加多30分鐘,主題湯屋最多人揀嘅係~泰雅~

要坐係大堂等👇🏻

不過我去到無咩選擇揀,一係就要等到有自己想去嘅主題湯屋,最後我揀咗檜木桶!

👇🏻主題湯屋👇🏻

~金珞、檜木桶、泰雅、璞石、鍋物、懷古

湯屋裡面洗手間和淋浴區是分開,我呢間係半開放式

即係可以關窗,亦可以開窗!另外有經幾間主題房係開放式無窗嘅!我果日天氣都凍凍地,所以有窗好似好啲!

一入去影完相就要開水,因為放水都要一段時間!水溫度岩岩好!湯屋有介紹,呢個泉水係碳酸氫鹽泉,對皮膚有滋潤功能嘅美容湯!

呢間我一定會再去…🥰

📍新北烏來璞石麗致温泉會館

地址: 新烏路五段88號, 烏來區, 新北, 23341

以上純粹個人感受及分享