其他 行山

遠足記-黑沙龍爪角 海岸徑|澳門靚景

澳門都真係幾細架,所以要搵地方去都唔易,好多人去親澳門都係去賭場酒店,我除咗買野之外都好少去氹仔酒店果邊,但今次就介紹一個一家大細都可以去嘅家樂徑&海岸徑,呢度比我想像中靚,因為無預料澳門咁細都有郊遊地方。咁呢個地方位於氹仔黑沙灣沙灘果邊,我係新馬路上車,大約45分鐘車程。

路線︰新馬路26A ▶ 海蘭花園站落車(尾二站) ▶ 黑沙龍爪角海濱路 ▶沿海邊直行▶黑沙龍爪角海岸徑

全程︰家樂徑-全程2250,但我行咗1少部份、海岸徑-全程1200 約4小時 (拍片+影相)

落咗車往左手面走是黑沙海灘(唔好向那邊走),過對面馬路會見到黑沙龍爪角海濱路,沿住海邊直行入去

當日天氣好好,有D熱,但吹住海風都OK

澳門嘅家樂徑都好易行,路牌指示都好清晰,只需要影低呢個地圖,沿地圖上的數字就可以到達目的地。

我只行了一少部份家樂徑,如果我早少少出門應該可以行全程。

家樂徑起步︰C33 ▶ C32 ▶ 1-07-04 ▶ C31a ▶ C31 結束

上完一少段樓梯之後,就黎到第一個涼亭 – 海風亭

其實沿路都有好多指示牌,沿指示牌走唔難搵路。往C31a走….

只有開始行有一小段樓梯,之後沿路都係平路

好快就去到第二個涼亭 – 飛花亭

系飛花亭休息咗一陣,沿路走好快就會出返黎馬路,呢個係另一個家樂徑入口

前面有一條樓梯落海岸徑

我由海岸徑尾開始行

1-08-05 1-08-01▶C33

尾開始行路都較為平坦,但越近起點位置,高低起伏較多,有較窄石邊

海岸徑有好多奇怪怪石,發揮一下大家想像力

呢度要小心D行,路窄咗少少,有水有D滑

 

行到呢個亭 (聽海軒) 姐係好快就行完海岸徑啦….

坐咗一陣,吹吹海風,天色都已經開始暗…

近入口位有一舊猿人石,側睇都幾似,8成…

黑沙海灘旁有兩間燒烤店,士多….

黑沙海灘

我揀咗叱間坐低食少少野,之後行去對面上巴士離開。