行山 香港

行山-西大嶼山靚、景、行

大嶼山

行程:西大嶼山 – 觀音山、薑山頭、羗山、靈會山、大磡森、深坑瀝、分流頂

全程:約18公里

時間:7小時30分鐘

今次行嘅路線,本來係鳳凰徑第五第六段,大約10k左右,但中途改邊行程,最後行左18k!我地先坐新大嶼山11號巴士到深屈道落車,落車後反方向沿斜路上1分鐘左右就見到鳳凰徑入口。

沿石級上約半個鐘左右就會見到轉上觀音山嘅小分叉路。上觀音山條路只係100米左右, 亦唔難行。 喺觀音山顶可以飽覽石壁水塘嘅靚景, 所以係值得花少少時間上去。

上觀音山嘅路

石壁水塘

離開觀音山之後,我地就前往薑山頭同羌山,由起點行左約45分鐘左右就到咗薑山頭。薑山頭望出去都係一片好靚嘅海景。

前往薑山頭

薑山頭

前往羗山嘅路

到達羗山,喺羗山逗留一陣之後,見到體力同狀態都仲ok,  所以決定唔去萬丈布, 再去其他山頭進發。

羗山望出去嘅鳳凰山

羗山望出去嘅海景

離開羗山向靈會山前行,落山路

由羗山行到呢個有靈會山黃色指示牌大約廿幾分鐘,而前方有條分叉路,靠左行就係行去靈會山啦

羌山去靈會山有一段路生滿咗芒草

當離開黃色指示牌行多廿分鐘左右就會經過呢過好多芒草嘅地方,配埋藍天白雲,好靚

前往靈會山路上

路上望到嘅山脈

未到達靈會山前休息嘅地方

由羗山行大約2小時到達靈會山(連休息)

靈會山望出去嘅海景

離開靈會山大約行十分鐘左右,會到呢個分叉路口,左邊啡色指示牌寫狗嶺涌方向,就係我地即將要行嘅大磡森方向,而右邊就係向萬丈布方向行

向大磡森方向行嘅路段

喺分叉路口行十分鐘左右會見到「狗嶺涌(西)指示牌

向住呢個狗嶺涌西方向直行

由狗嶺涌西指示牌行到呢條分叉路大約15分鐘,往右邊行就係大磡森方向

大磡森標高柱

大磡森望出去嘅海景

離開大磡森,行20分鐘左右就見到前面嘅深坑瀝

深坑瀝上訓低左嘅標高柱

由大磡森大約慢行35分鐘左右就會到達深坑瀝嘅山腰。 上深坑瀝標高柱係要行一段好斜嘅路,再加上滿佈浮沙碎石,唔太易行,最大問題係上到山頂景色欠奉,所以完全唔值得花時間上去。

深坑瀝望出去嘅海景

離開深坑瀝,我地經過分流頂落山, 向石壁水塘離開(即係鳳凰徑第8段)

經過分流頂影嘅相

分流頂落山嘅路都係浮沙碎石,要慢慢行

經過部份浮沙碎石路段後,再接呢啲石級路

由分流頂落山大約半個鐘會黎到呢兩個指示牌,右邊👉🏻去分流,左邊👈🏻去石壁,我地向石壁方向行

前往狗嶺涌引水道嘅石級路

到引水道

由於已經接近黃昏,夕陽將草同樹木染上金黃色, 加上寧靜嘅環境,感覺好舒服!

由進入引水道行半個鐘左右會到達呢個狗嶺涌營地嘅入口,呢個位置可以睇到開揚嘅海景

而呢個狗嶺涌營地入口,亦都係鳳凰徑第七段嘅尾段(標距柱L076)位置,亦都可以前往嶼南界碑(今次我地無去到)

繼續沿引水道行,可以望到嘅海景,黃昏嘅浮雲

太陽打落前方嘅鳳凰山變成金色

好多人話行引水道比較悶,但呢條引水道都有兩個位置睇到無邊際嘅海景,所以都唔算完全無風景睇。引水道途中有一個流動廁所,尚算乾淨,行左差不多兩個鐘,就到達石壁水塘(剛好日落入黑無影到相)

每個人體質不同,行山要

⚠️因應自己的能力而行,量力而為⚠️

以上純粹個人感受及分享