Uncategorized 行山 香港

行山-夜行大帽山睇日出

行山、大帽山

原本夜行不是大帽山而是鳳凰山,當晚入到東涌後落雨,仲諗住等一等可能會停雨,點知都越落越大,最終都無去到鳳凰山,不過出到青衣無雨我哋就決定上大帽山。其實今次是我第二次上大帽山睇日出,上次去到只睇到霧,咩睇唔到,今次終於如願以償,睇到日山啦。睇日出真係可遇不可求。

夜行交通:1.搭的士,2.揸車,咁我無揸車就要搭的士上大帽山山頂閘口,我哋凌晨4:45開始上山,大約5:30上到天文台氣象站(天文台波波)

上山一定要拎電筒、禦寒衣物、水和乾糧。電筒作用係要睇清楚地下有無牛屎,如果一不留神就會中地雷,加上大帽山溫差都幾大,又大風,當日我著風褸都凍到震,所以記得記得要拎得外套。

當晚月亮又圓又光又大

可能因為落完雨,所以天上無雲,連星星都影到。唔知大家又睇唔睇到呢(電話影算係咁啦)

雖然無用咩特別器材拍攝,但夜晚的景色靚到唔知可以用咩易容

月亮漸漸地變成橙黃色

睇返相果刻覺得似日落,一D都唔似凌晨時份

終於上到大帽山波波

等日出是最考驗耐性,因為會有好多不同變數導致未必能夠睇到日出

暮光初現會令天空有不同顏色,每次睇日出都不一樣

雖然見到曙暮光,但大帽山上的雲不斷飄呀飄,都有心理準備會睇唔到,

點知太陽係雲裡面慢慢升上嚟

最後原路落山,搭51號巴士離開

睇日出一定要在日出時間1小時前到達,如果唔係好易錯過日出時最靚風景

———————————————————————————————————————–

每個人體質不同,行山要因應自己的能力而行,量力而為

以上純粹個人感受及分享