Top 行山 香港

行山|香港三尖之一青山~神秘的青山腹地

行山夜行大帽山睇日出快閃龍脊-重遊依舊靚景天蔭下的鹿頸格外寧靜~上高峒遊鳳坑

注意:

  • 新手不太建議
  • 沿途沒有補給 (要帶足夠水)
  • 全程暴曬(怕曬唔好揀呢條路線)
  • 防滑行山鞋 (沙石路多)

青山又稱杯渡山,因杯渡禪師曾駐該處而得名。青山的英文名為「Castle Peak」(意即「堡壘山」),因其山峰形如堡壘之故。從青山(杯渡山)至圓頭山(靈渡山)的考牌路線就是「杯靈雙渡」,青山與釣魚翁山和蚺蛇尖合稱「香港三尖」。其實前往青山發射站有多條路線,我和三家姐就選擇了路程較短,但又會有些微難度的。

由屯門良景邨出發,穿過屋邨公園往良田坳上青山,初起步沿路都是石屎斜路。

我們未到達起步上山位置,就已經看到今日的目的地「青山發射站」

剛剛開始上山已經是沙石路,回頭看沿途的石屎斜路。8

我要攀過多少個山頭才可以到達青山發射站呢,眼看還有很遠的路程。

越行越近青山,飽覽的風景就越來越靚

上上落落都是沙石路,已經不知道走了多少個山,好像走不完,太陽已經在我頭頂

青山腹地~聽聞好易盪失路,因為每一段路都好相似,加上太多分支路。8

終於都來到標高柱了,留倩影是常識吧⋯⋯

還有一少段路就到達青山發射站了,這個位置有一舊大石可以打卡

休息了一會便繼續出發,當行到見到呢個涼亭,就差不多到青山發射站,餘下一少段山路,發射站上還有標高柱

影完相好快就由發射站離開,沿路落山比上山時的沙石路較為易行

沿途落山都看到屯門景色

當行完沙石路樓梯後,仍然繼續落樓梯,不過是鋪好的石屎樓梯

行完哂所有樓梯後,就要再行斜路落,會經過青雲觀

最後就落到青山村輕鐵站,回頭一看,青山咁高嘅⋯⋯

感想:夏天唔係好建議行由良景上青山,雖然路程唔長,大約6.6公里,不過全程無遮蔭、要暴曬和無補給,起伏不斷,上山落山沙石路為主,行山新手不建議。上山嘅路好相似,好容易迷路,雖然明題有路線,但行下行下就會發現條條路都好似,全部黃土沙石。如果由青山寺上山就要行好多樓梯級,會有啲悶,但行完之後我絕對唔會由良田坳落山,因為會跣到不得了。最後都好開心好高興,因為我已經完成哂香港3尖,釣魚翁,蚺蛇尖和青山。

全程:6.6公里

時間:約4小時30分鐘(連拍照)

⚠️每個人體質不同,行山要因應自己的能力而行,量力而為⚠️

以上純粹個人感受及分享